Saturday, January 8, 2011

{whoot whoot}




"nur izzati mohd hazmi"
maksudnya cahaya kemuliaan
actually mak aku cakap nama ni nama anak kawan dia
mak cakap anak dia doktor
actually maybe mak nak suh aku jadi doktor gak
tapi biomedic pon lbh kurang sama je mak

{name list}
izzati
(ni time mak aku marah..then dia akan jeritttt IZZATIIIIIII!!! hahahaha)

mek
(hanya ayah tersayang pggl camni.ohh aku mmg anak ayah)

zati
(tak suka orang pggl aku nama ni.nape slalu je hilang 'i')

ejatie
(ooh amat suka nama ni)

E
(bdk2 GPDP ak pggl nama ni tapi ramai gak pggl aku E)

Ati
(nenek aku je pggl nama ni but then msk uia kuantan da lekat nama ni lak)

Jati
(nama ni arwah cousin aku je yg pggl..awal dia tgglkan aku T_T)

ultraman
(ni mmg geng MZMS je tau ok.shhhhhhhh)


kesimpulannya, kat uia kuantan ni aku mmg terkompius lebeh.
belah sana pggl E,then geng ni pggl Ati..
pggl je pape pon asalkan proper ok..


ntah pape je aku merepek.
nampak sgt le xde idea nk tulis kat blog ni
selalu idea datang then blah camtu je.
xde lak ko nak singgah jap kan.
oohh ni la effect too much MSG.
diorng da manipulate ko punye neuron ejatie_hazmi ooiii..


sila abaikan background.oohh bilik besepah ok.

{ejatie_hazmi}