Thursday, January 20, 2011

{eh mau jadi geniuslah}



entry ni dibuat sebab aku rasa penat study (eh study ke? ejatie kamu study ko dok pikir gapo heh??) Mula-mula tadi puas la dok study. 1 slide ade la dekat sejam walhal dalam tu ade 4 baris ayat. Tak tau la ak ni dok wak gapo. Baco ko ngejo ati weh?


medeymedeymedey~
tahap penyakit lupa saya makin serius ni.gane eh? Sokmo ade short term memory. Ni la effect byk mkn msg kot. Biasa la hari2 mkn kafe/kedai opkos mstila die letak menda2 tu nk bagi sedak sengoti lauk dio. If kat umoh, AJINOMOTO is PROHIBITED!! So,aku memang boleh detect if ade ajinomoto byk gile (oii ko letak sekilo ke hah?) dalam lauk sebab after tu mesti aku migrain..uihh dasat sungguh sakit tu sebab aku mampu hantuk kepala kat dinding sampai dinding tu boleh retak sebab nak bagi hilang sakit..


haa camni la kot hantuk kepala kat dinding tu..(eh??)

so, aku mau portion yang boleh buat aku jadi genius!!! hahahahaha!!(gelak jahat) Time dok godek2 haemato la nak fikir benda ni sebab banyak sangat nak kena baca. Dengki gile ngan orang tak study@study last minute tapi exam pehhhhhh score seyh..aku pon study last minute tapi time exam mula la terkapai2 ku kelemasan..ish3..Woiii kalo portion ni ade memang ramai la orang genius. Tak de la jadi makcik cleaner, tukang rumah dan laen bidang. Ade hikmah la di sebalik kejadian sebab Allah SWT nak ko usaha and bukan maen-maen study then fikir nak dapat result elok je..Diorang tu Allah SWT bagi kelebihan camtu, ko lak ade kelebihan laen..eh ape??hehehehehe.Dah la,stop2 tulis ejatie weh.study2!!


*aku rindu mak,ayah,jajad,joni, and che kuda yang sumel T_T*