Monday, January 3, 2011

{hey!!aku pon ada ok.}




aku ni bukan la ape kan.
bukan nak cakap budak-budak medik ni "kerek" or ape..
tapi nk luahkan rasa yang terbuku kat hati ni.

ye memang btol diorang doktor,so kena la pakai lab coat.
btol la tu.ak pon pon xnafikan.
tapi kalo da dekat kafe uia pon lab coat gak pe kes.
kalo kat kafe hospital tu ok la.
ak penah tanye kawan-kawan aku:

A: diorang tak panas ke pakai lab coat?bebulu mata aku tgk.
B: ntah nya.kte pon ade lab coat tu.bukan dengki tapi agak-agak la
nak tunjuk kat orang kau student medic.

ak xnampak lagi brother(medic) pakai lab coat.
selalunya sister (medic) yg sokmo pakai.
haish tradisi student medic kah??
aku bukan nak mengata just nak luah perasaan terbuku kat hati ni.
kalo sape-sape yang bace blog ni then rasa tersinggung sorry ok.
cite ni xde kena-mengena ngan sape-sape. =))