Tuesday, January 25, 2011

{deme}




Tak tau la nape buleh jadi demam camni. Da lame gak aku xdemam. Rasanya last sem aku g skali je clinic uia sbb eyelid infection. Bakpo la time-time nak exam la start deme. Tension sungguh sbb setiap kali ngadap note mata panas, badan sejuk and batuk non stop.. Mula menapak g cari ubat kat bilik sebelah. Ubat Yan bagi hbs aku telan tapi xdok bagi effect gapo2 pon. Malam tadi xleh tdo lasum. Batuk sampai dada sakit, kepala sakit and aku punye mata panas gilo..Nak make axcel dextrozine(uh padahal ubat batuk je pong) takut tido xbangun2 nak exam esok. Haish..Nasib ade minyak angin hok cik pipi bagi td. Lega sket batuk aku tapi aku tdo kul 5 pagi kot td. Da la exam kul 10pg.


Nasib soalan exam tadi ok (nok sedak ati jah bena)..Aku kuar awal sbb nk singgah clinic jap. Try mintak MC then nasib la Dr. Norlita approved kalu dok meme aku jerit situ jugok T.T..

So, malam ni sy xg kls EOP. Sorry la my group mate, sy xleh jadi miss mc mlm ni..Ganti ore laen deh..

p/s: kijo bertimbun2 xsiap..Hope saya cpt sembuh. Allah syng ke mum ni ati sbb tu Dia bg deme.Sket jah pon buke deme bnyok. Ingat, Allah bagi ujian gini nk hapus dosa2 mum tu ..