Sunday, March 25, 2012

Reading is cool :)



buku fav mak :))

Alhamdulillah dah lama cari buku ni dan akhirnya dapat beli. Actually aku beli buku ni last month dekat SMO. Singgah Jaafar Rawas tapi semua stock buku yang aku nak habis. So, borong je yang mana ada sebab malas nak ulang-alik pergi book store. Ruby kata, book store/ book fair la salah satu tempat tabur duit dengan banyak tapi tak menyesal :)) Nampak sangat tempat lain pon selalu tabur duit -.-


Oh berbalik kepada buku ni, aku memang tak pernah baca lagi tapi damia selalu suruh aku baca. Ok last week cakap kat mak nak pinjam bawak balik UIA. Aku bagi warning awal-awal la eh. Sesiapa yang rasa cepat je empangan tasik kenyir pecah, sila sediakan tisu ye. Tsk! Tsk!

Buku ni sangat menyentuh perasan. Ayat demi ayat aku baca tanpa rasa jemu. Aku dapat rasakan penulis sangat ikhlas ketika berkongsi pengalaman sepanjang berada di tanah suci, perasaan ingin berubah dan perasaan ingin menjadi lebih baik. Tergambar di fikiran, aku, mak & ayah berada di sana menunaikan haji & umrah. Ya Allah, permudahkan segala urusan kami ke sana dan jadikanlah kami sebagai tetamu-Mu yang paling istimewa :)) Thank you Allah sebab bagi saya kesedaran itu melalui buku ini :)))



Series The Morganville Vampire kat bawah ni, aku beli dengan harga tak sampai RM50 masa dekat MPH Book fair. Alhamdulillah rezeki di kala exam menjelang. Akan berusaha menghabiskan series ni disamping nota-nota terchenta :)