Saturday, July 30, 2011

{i'm going crazeeeeehhhh}



Actually aku dah berkurun plan nak dapatkan benda tu. Bukan susah pon beb just g shoppingmall then beli. Masalahnya duit beb, DUIT. Kalau aku anak tauke balak xpe gak. Selalunya aku kumpul duit sikit2 baru beli. Appreciate sikit barang tu. Kali ni nampak gaya kali ni kena ikat perut lagi la..sob..sob.. So kepada sesiapa rasa dengan senang boleh dapat benda yang aku nak ni, sila blah sekarang!! xyah nak berlagak kat blog aku unless korang nak tolong belikan.weehooo!! :D





{so adorable ayte ^__^ }



Sepanjang ingatan aku memang xpenah aku belot pada FOSSIL. Memang daripada dulu lagi la suka brand ni. Tapi selalu je xdapat beli. Maklum la student mana ada duit sangat. Tapi dulu time aku nak beli jam FOSSIL aku terbeli jam lain. apedaaa..Sling Bag ni benda paling patut masuk list aku. Woi wish list dah nak penuh ni..! hahahaha..




{which one is mine? black or brown leather strap? :p}



Ye rasanya sesiapa yang dah ada jam ni akan cakap ni pattern lama la. tapi aku xkisah pon. Janji aku suka. Dah lama xpakai jam leather strap. :))