Friday, June 3, 2011

{sometimes you just feel like banging your head against a brick wall}




Lately {hari ni je kot} rasa loser gila. Ni memang loser la. Rasa cam nak hempuk kepala kat dinding sampai dinding tu pecah tak pon kepala aku yang pecah.





Actually, masuk hari ni dah 2 hari aku tolong student master {Br. Najmi} under Prof. Ridzwan. Dia memang cool sangat, baik dan banyak tolong. Dulu, dia study kat USM then sambung master under prof. Nampak cam sempoi giler {cam pok yeh pon ada gak}..huhuhu..Tapi setiap kali dia tanya aku cam tak tau pape. Padahal benda tu benda basic je kot. Hadoiii memang sedih gila aku rasa.LOSER tau x..! Br Faezal pon cakap kitorang cam tak tau pape. Memang la sebab setiap kali experiment semua benda lab asst yang sediakan. Aku autoclave pon memang haram tak tau guna. Nasib Najmi ajar tadi. Time tu terserlah kejakunan aku. Dari pagi sampai tengahari aku asyik angguk je. Then geleng-geleng. Then start to say ohhh..ehh..ohhh.. {dush!! hantuk kepala kat dinding}


After dah autoclave semua benda yang nak guna, kitorang dok borak-borak kat lab microb. Br Faezal tanya aku nak jadi apa. Time ni aku bagi jawapan selamat je iaitu lecturer.. Hey aku memang tak mau pon. Dia bantai gelak je.senget tol orang tua tu. Then terkeluar la cakap pasal umur. Ces rupanya si Najmi tu sama umur ngan aku. Lagi la aku rasa nak hantuk kepala kat dinding..Arrrrrghhh!!! umur sama ngan aku tapi da sambung master. Pastu under prof lak tu. Projek yang dia join tu dapat geran {cam ni ke eja} paling besar dalam Malaysia. Seronok la aku dengar cite dia. Then siap dapat gaji lagi. Tapi aku bukan rasa LOSER sebab dia sambung master tapi sebab dia tau semua benda. Aku tercengang je dengar explanation dia.Hmm.. nampaknya kena berusaha lagi ejatie. Jadikan Najmi tu sebagai pencetus semangat. Hey, kalau dia boleh, ko lagi la boleh. InsyaAllah :))