Tuesday, March 8, 2011

{saya-ialah-tok-jogho-on-the-spot-sbb-saya-takut-ngan-yeh}



uh..! if pok yeh baco ni, meme kena pelempang 16x aku nga dio..sorry yeh aku meme sejak azali ag takut nga mum.Aura mum tu kuat sungguh sapa kalu mum lalu sebeloh aku pom,aku kno wi mu lalu dulu. :p

Al-kisahnya Puteri-puteri mahallah talhah 5 ada buat sister's night then dilla baby plan nak buat dikir.Aku on jela sbb xde pape pon nak nak dibuat weekend tu selain kemas ba
rang nak g pulau kapas {entry akan diupdate later :)}..

Masuk2 dilla cakap tok jogho xde.aku memang langsung xreti..seyes ok aku mmg xRETI!! But then,petang tu pok yeh suh aku try. Cam kena electric shock aku bangun then terus dok depan..hahahahaha..nak gelak pon ade sbb terkejut ngan tindakan drastik aku time tu..kalau kena toreh ngan pisau kompem tak kuar darah langsung..hahaha..

Depan yeh opkos beta malu yang amat..sore dia cam langit ngan bumi ngan aku..mmg xleh nak ikut la kan..nasib time perform malam tu ok.and and...kitorang menang ok..yay!!



{puteri kenchana :)}




{smart sengoti sep2 kito}