Wednesday, March 23, 2011

{Family Day SCIENCESS '11..CORAL:never say die}



Ni kali ketiga aku join family day..First time dulu masa aku 1st year..time tu paling best sebab dapat kenal student2 course lain {cts n biotech} and opkos beta lagi seronok sebab dapat bersua muka dengan senior-senior yang hensem lagi kacak..hensem ke?maafkan beta di atas kegedikan keterujaan di sini hahahaha..


{coral..da 2 th rumah sukan ni..memang best gilerr..}

selalunya yang join rumah coral sikit amat tapi semangat kami berkobar-kobar nak menang :)


{chartreuse}


{magenta..ok ni musuh utama..syuhh.. g maen jauh2..}


{the winner: dodge blue}





{kami tetap menang di hati}





{although brother rumah kami seciput je, tapi mereka berhati waja.join sume game yang ada}



{baby laila, pe yang baby cuba lakukan baby?}


{siapa sangka ini ikan emas..miahahaha}



{cik wany aka pemegang panji-panji rumah sukan kami :) }




{committee catering aku..korang memang best :) }




{jejaka malaya tu sume commitee aku..baju hijau tu headcom aku..nk kenal sila roger2..:p }