Thursday, December 29, 2011

say hi to notes, books, pens & highlighters :)


Assalamualaikum. Jawab sayang tak jawab dosa :)





Super duper busy lately maklumlah dah masuk minggu exam. Patutnya aku update entry ni before exam Law, tapi kan dah tadi aku cakap busy #buat muka . Tapi exam atau tak, langsung tak jadi masalah. Perghh bangga gila kau *dush tumbuk dahi. Bukan sebab aku dah ready tapi assignment yang kena submit berduyun-duyun tiba. Bila masa aku nak study dengan gigih ni padahal buat-buat gigih ? Plus ingat lagi tak aku penah mention yang aku pergi trip kanak-kanak ribena ke sana sini bagai. Itu salah satu sebab mek tak ready nak exam. Biasalah bersiar-siar ber'trip' sebelum exam ni mencabar jiwa raga nak ambil mood study balik.


"Eh kau kan suka study last minute?" *tumbuk dahi kali kedua


27 Dec 2011: LAW {OSH}
30 Dec 2011: RESEARCH METHODOLOGY

Hello new year ^_^

13 Jan 2012: INDUSTRIAL HYGIENE
14Dec 2012: INDUSTRIAL TOXICOLOGY



Nampak tak ada gap 2 minggu kat situ? Ye tepat sekali. Lepas je exam RM {bukan Running Man}, aku terus chow balik ngan Amalina. Saja nak ambil mood study IH & IT kat rumah *tepuk dada tanda hebat. Sebenarnya saya rinduuuuuuuuu family dan rinduuuuuuu sama itu kucin yang brutal.


Now patutnya aku study RM tapi nampak tak aku buat apa? -.-'


Good luck semua BSBM'12. Jangan suka study last minute ye. Aku sentiasa doakan kalian semua berjaya. InsyaAllah Semoga semuanya dipermudahkan. Kita kan dah berusaha sehabis baik :) Jangan lupa sentiasalah berdoa dan bertawakkal kepada Dia.



I do pray for u. Yes u ^_^