Thursday, October 13, 2011

perasaan mau pulang ke malaysia itu propa semata


Alhamdulillah. My presentation went smoothly. Tapi still tak puas hati sebab not well prepared untuk statistical analysis. Patutnya part tu la yang kena study lebih. Tapi tak pelah. Part statistic nanti aku study. Now its time to focus on my lab work. Tapi part nak start balik tu la malas. Almost 1 month tinggal. Ingat lagi tak entry imaginasi tinggi melangit ni?huuu. Now still lagi kat lab. Biasa la final year student mestilah rela berkorban jiwa dan raga :)


Terasa nak balik sangatttttt tapi biasa la itu propa semata. InsyaAllah raya qurban ni balik. Ada gak a few friends ajak aku balik rumah deepavali ni #kenyit mata kat aimi and nany. Aku tak kisah pon weh. Aku on je korang nak balik rumah aku. Jommmm..


p/s: Hope kepada anda di adelaide sana, semoga happy selalu. Jangan lupa saya di sini :)



oh yeah.i'm a dreamer -.-'