Thursday, May 5, 2011

{BANG!!}







suppose aku berjimba-jimba sebab arini BESDAY aku ok!! but then aku kena lapor diri kat UIAM{so boring since aku da dok sini 3 thn n praktikal pon kat sini}.

Actually, aku n sarah kena reject pada mulanya tapi setelah Dr Fiona negotiate dengan hosp tu diorang nak terima kami balik. But then dalam lab tu da ada 10 orang budak praktikal. Kami yang 2 orang ni nak belajar apa. hasih!! Salah kami ke sebab nak mempertahankan hak kami, nak dapat tempat yang terbaik..EHH IKUT HATI AKU MEMANG TAKMAU BUAT KAT SINI LA.NAK APPLY KAT TEMPAT LAIN JE TP TAKUT AMEK MASA YANG LAMA..FAHAM TAK!!!!!!!!

Then,kami {aku, sarah,huda,ain n aina} kena jumpa Dean.ok setelah dijelaskan dengan jitu Dean menolak alasan kami nak buat kat sini. HELLO!! Prof xberada di tempat kami..Saya tak suka statement prof yang kata kami ni terlampau manja. Mana ada!! Ce prof g buat keje yang ain n aina kena buat.baru prof tau susah senangnya.kami bukan nak mengada-ngada nak memilih tempat.Boleh lak prof suruh kami balik padahal kami baru je sampai dari kelantan semalam.u're so mean!!

ok aku admit memang la salah aku gak sebab Hosp tu nak terima balik aku n sarah tapi aku tolak dengan baik. Pihak hosp pon sarankan kami cari tempat lain sebab kami tak akan dapat belajar sebab terlampau ramai. salah kami ke kalau kami cuba untuk cari solution untuk kebaikan bersama?? sorry prof tp tahap respect sy kat prof da kurang. sorry..!!


Nasib lab. asst baik-baik semuanya.
semoga semangat berkobar-kobar untuk bekerja kembali dalam diri.
Ya Allah, jadikanlah ujian yang kecil ini sebangai penguat semangatku.ameen


{ejatie_hazmi}