Monday, April 25, 2011

{#1 wish list}


ok malam ni aku merepek sikit..sampai 2 entry 1 malam pekehalnyo yeop..
sbb aku boring dok tggu amalina and aliaa yazid ni..haish asal pakcik bas yuwaiyeh mlm ni slow cam siput hah?selalu speed cam lipas kudung..adoyaiiii~



JJJANGG!!~



{polaroid :)}


comeykan?tak silap aku junior aku dah ada cam ni..jeles woo!!~da lama teringin nak dapat polaroid camera ni. insyaAllah akan usahakan gak. Harga takde la mahal sangat. include semua2 around rm400 je..je??hahahahaha..




JJJANGG!!~


{victoria secret: pure seduction}

if dapat set ni memang aku seronok-senyum-sampai-ke-telinga :))





{fav..nk beli2!!wajib miliki~}

pernah bau cuzzie punyer then rasa xmau bg dia balik..yang ni memang kena beli :))


ok.sila buat belanjawan dgn baik ye..oh jgn lupa simpan duit utk kawen ^__^