Thursday, February 24, 2011

{The so-called-hari-malu-sedunia }




ni memang serius!
aku bukan main-main ok.


MALU !!
rasa nak sorok muka dalam tempayan

Time tengah buat abseiling tadi aku dok la lepak-ing and gossip-ing atas bukit kat atas tenis court tu sambil-sambil dok tunggu turn.Pastu naiklah si nodya dengan alat abseiling yang dibawa turun oleh budak sebelumnya.
Aku mintak buat lu sebab kitorang yang kat atas ni da tunggu lama. Then dia bagi la alatan tu kat aku.

Tengah dok tarik sarung tangan dari nodya..

atie, tarik slow2 la sket.kasar gila ko tarik!


ala bukan sakit pon.eh aku penah tengok 1 movie tau.
dalam movie tu, although orang kasar
(ehm cam ganaz sket la)cam aku pon ada orang
nak tau.. (dengan nada bangga gila)

Elok je pas aku cakap aku toleh tepi..

oppss aku lupa kat atas tu ada Bro.Asri. Punya lah sedap je dia dok sengih tengok aku.time tu gak rasa nak terjun bukit tu,lari ngan sekuat hati balik mahallah then masuk bilik n sorok muka bawah bantal!!!!


MALU!!!

ohh ejatie..